Починаючи з 24 лютого 2022 року УАМБ направила всі свої зусилля на підтримку локальних медіа та збереження локального медіа ринку в країні.

Найпершими на прохання про допомогу відгукнулися WAN-IFRA, які завдяки фінансовій підтримці Schibsted надали УАМБ два транші на загальну суму 46 200 євро. Завдяки цій підтримці УАМБ підтримали 40 медіа компаній (від національних до найменших локальних медіа). Завдяки цьому понад 350 журналістів продовжували працювати та випускати понад 100 друкованих та цифрових незалежних українських медіа. Крім того, це дозволило самій УАМБ звільнити своїх членів від сплати членських внесків за 1 півріччя 2022. Це ще раз продемонструвало цінність членства в асоціаціях і об’єднання заради спільної мети – розвитку медіа бізнесу.

За 2022-2023 роки завдяки підтримці донорів нами було надано допомогу понад 120 місцевим медіа на суму понад 700 тис.євро, як матеріальну так і обладнанням для роботи редакцій. Це стало можливим завдяки підтримці з боку WAN-IFRA, Shibsted, Agora Foundation, Ukraine Media Fund, European Commission, Unesco, ІСАР Єднання, Фонд Еберта, IMS та інших.

УАМБ не тільки і не просто допомагає медіа компаніям матеріально. Ми докладаємо величезних зусиль, щоб навчити медівників як вести свій бізнес успішно, як бути корисними своїй громаді, а головне – як мати стійкий медіабізнес із дотриманням професійних та етичних стандартів.

УАМБ має найбільший серед усіх інших НДО досвід практичної роботи з місцевими (локальними) виданнями – районками, які пройшли через процес роздержавлення. З першого дня підготовки до реформування Асоціація активно займалася проведенням заходів, навчань та наданням консультацій місцевим медіа. законопроектів, обговорення та проведення консультацій та тренінгів для місцевих ЗМІ. З 2015 року по теперішній час УМБА провела понад 100 заходів для місцевих ЗМІ, в яких взяли участь понад 3500 учасників. З 2018 року УАМБ надала понад 250 міні-грантів та безповоротної фінансової допомоги на загальну суму понад 28 млн грн.

В 2022-2023 році УАМБ залучила 33 нових членів – це як і локальні редакції так і національні видавці. Загалом УАМБ об’єднує 67 медіа компаній, які видають періодичні медіа (як друковані, так і онлайн) з усієї України (приблизно 80% – місцеві), які випускають понад 350 друкованих та електронних ЗМІ із загальною аудиторією понад 30 мільйонів чоловік.

Основними завданнями УМБА є популяризація ринку видавничих компаній, допомога членам у підвищенні ефективності бізнесу, підготовка медіафахівців, збір інформації про ринок преси в Україні, популяризація українського видавничого ринку у світовій професійній видавничій спільноті. Останніми роками особливий пріоритет УМБА надається допомозі місцевим ЗМІ у розвитку та підвищенні їх професіоналізму (включаючи підвищення ефективності менеджменту медіа як бізнесу) і, зокрема, місцевим газетам, які пройшли процес роздержавлення.

УАМБ запрошує вас долучитися до нашої великої команди і почати користуватися перевагами членства в асоціації вже сьогодні.