На жаль, так склалося, що з початком повномасштабного вторгнення росії багатьом галузям в Україні доводиться насправді виживати в умовах війни. Це можна сказати і про локальні медіа, які потрапили у досить скрутне становище. Лише завдяки донорам та грантам нам вдається триматися на плаву та продовжувати свою справу. Газета «Наше місто» та сайт Starkon.city не стали винятком. Щоразу ми шукаємо можливість взяти участь і різного роду проектах, що дадуть можливість не лише фінансово втриматись у цей нелегкий час, але й допоможуть професійною підтримкою, новими знаннями, можливостями, аби ми змогли збільшити активну читацьку аудиторію, розширити перелік рекламодавців, налагодити зворотній зв’язок із нашими постійними читачами.
Пропозиція від Української Асоціації Медіа Бізнесу з’явилася у нашій поштовій скриньці як ніколи вчасно. Ми розуміли, що потребуємо нових ідей та цікавих проектів, але ніяк не наважувались робити щось нове. Проект «Медіа-портал Starkon.city – локація чесних новин і допомоги» став поштовхом діяти як заради себе, так і для допомоги іншим. Ми й раніше прагнули бути корисними нашій громаді та нашим читачам, намагалися порушувати актуальні питання та проблеми територіальної громади. Але не завжди мали зворотній зв’язок. Розпочинаючи роботу над проектом, вирішили зосередитися на актуальних для нашої громади темах сьогодення: працевлаштування та інформування населення про військові реалії. Нам вдалося створити унікальні матеріали для сайту та газети і відеосюжети про переселенців та допомогти їм з розв’язанням проблеми працевлаштування у нашій громаді. Заручившись першими успіхами, ми разом з партнерами – Старокостянтинівським управлінням Хмельницької філії Хмельницького обласного центру зайнятості створили щотижневу рубрику на сайті. Така рубрика розпочала виходити на сайті Starkon.city з 20 червня, і в рамках проекту було опубліковано 15 матеріалів про вакансії. Наразі ми продовжуємо цю рубрику, і вона додала нам читачів та підписників у соцмережах. За допомогою добірки вільних вакансій старокостянтинівці та ВПО можуть знайти роботу на теренах нашого краю. Найбільше радіємо тому, що завдяки таким підбіркам роботу знайшли 3 переселенців нашої громади, котрі за кожної нагоди дякують нам за роботу.
Оголошення від роботодавців в рамках проєкту подаємо на безкоштовній основі, проте, безумовно, рубрика допомагає редакції заохочувати нових рекламодавців. Крім того, ми поспілкувалися з керівницею Старокостянтинівської служби зайнятості Лесею Фесун і дізналися, як працевлаштовують переселенців у Старокостянтинівській громаді.
Старокостянтинів – місто військове, тому піддається ворожим ударам ракетами та БПЛА типу «шахед». Такі атаки були і під час реалізації проекту. Відтак старокостянтинівці до впровадження проєкту відчували інформаційний вакуум щодо військових реалій. В рамках проєкту ми створили три публікації на сайті і в газеті та два відео сюжети про унікальний досвід військовослужбовців 7 бригади тактичної авіації імені П.Франка та зробили розгорнуте інтерв’ю з комбригом Євгеном Булациком. Крім того, завдяки підтримці донора журналісти змогли продовжити серію матеріалів про загиблих пілотів бригади, об’єднаних однією темою «Незламні екіпажі». Таким чином разом з партнерами проєкту – 7 бригадою тактичної авіації імені П.Франка – увіковічнюємо пам’ять Героїв України.
Ми взяли інтерв’ю та створили відео сюжет про роботу голови правління ОСББ. Вона поділилася власним досвідом як під час війни змінити (модернізувати) стару багатоповерхівку і зробити комфорт (навіть за відключень електроенергії,що є особливо актуальним для мешканців нашої громади. Наразі її досвід переймають жителі інших багатоквартирних будинків міста і вже розпочався процес створення нових об’єднань співвласників.
Завдяки затребуваним темам нашої громади та менторам УАМБ, котрі навчили нас вірно проводити зворотній зв’язок з людьми – опитування, інфографіка, робота з коментарями – нам вдалося покращити результативність нашої роботи і збільшити показники аудиторії. Так, середньомісячна кількість аудиторії сайту до впровадження проекту була 43000, на сьогодні становить 74500 . Кількість підписників на сторінці Starkon.city (facebook): до впровадження проєкту 5400 на сьогодні 5846. Кількість підписників телеграм-каналу Starkon.city: до впровадження проєкту 2688 на сьогодні 4160. Кількість підписників Іnstagram: до впровадження проєкту 3165 на сьогодні 3285 . Тираж газети ( виходить 1 раз на тиждень): до впровадження проєкту 2500 екземплярів на сьогодні 2680.
А ще, нам дуже важливо, що донор допоміг медіа продовжити свою діяльність під час війни, навіть під обстрілами, перебуваючи в укриттях, ми тепер маємо можливість оновлювати сайт та соцмережі, бо завдяки підтримці донора і допомозі УАМБ отримали два нових ноутбуки, а ще у нас з’явився новий фото об’єктив. Журналісти мають можливість робити якісні кадри, виїжджаючи безпосередньо на місце події. Дякуємо донору і допомозі УАМБ та її фахівців за те, що допомогли повірити у себе і йти далі.
Публікація підготовлена за підтримки Європейського Союзу. Її зміст є виключною відповідальністю Української Асоціації Медіа Бізнесу і не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу, завдяки фінансовій підтримці якого відбувалася реалізація проєкту.