Аудиторія нашого проєкту, який допомагає вирішувати інформаційні запити жителів нашої громади, вже складає 7200 осіб і стрімко збільшується. Це 3000 тисячі передплатників друкованого видання, 4000 читачів сторінки у Фейсбуці та 200 фолловерів у Інстраграмі.
Ми – редакція із майже сторічної історією і, будемо відвертими, останніми роками тупцюванням на місці, і підготовкою за прикладом сусідів припинення існування газети. Ось така безрадісна історія. Запустити сайт не можемо, бо старий комп’ютер навіть простенькі програми не дає встановлювати, купити новий грошей немає, перспективи зрозуміло які. Проєкт УАМБ видався шансом, який давав надію на майбутнє. Уже в процесі виконання не раз дякували за науку і за те, що навчили розширювати горизонти. Скажімо, отримали сертифікати тренерів із медіаграмотності. Лежали вони у папочках, мало затребувані. Тут з газетою б управитися, які ще тренінги! Ми стали видимими для тих, хто ставив хрестик на друкованій пресі. Є запити на тренінги у держустановах, ветеранських організаціях, підприємствах. Нас сприймають під іншим ракурсом: не газета, яка гине, а колектив, який багато вміє, рухається вперед.
Працюємо для ВПО
Ми знайшли прихильників серед вимушених переселенців. Їхні історії зворушували знам’янчан і волонтерська допомога була більш дієвою. Ми провели круглі столи за участю громадських організацій і разом працювали над відкриттям кабінету реабілітації. Він є і вже приймає тих, хто потребує допомоги.
У всіх місцях компактного проживання ВПО є наші буклети-путівники, які випустили накладом 4 тисячі примірників.
Треніги і круглі столи
У рамках проекту відбулося 6 тренінгів та 4 круглі столи. Залученими до проведення круглих столів і тенінгів були понад 150 осіб.
Залучені до виконання проєкту були всі. Міський голова Володимир Сокирко (за його ініціативою було проведено тренінг з медіаграмотності для членів виконкому і депутатів), заступники, депутати. Здається, що проєкт тривав роки, а не чотири місяці, бо ми були скрізь. У лікарнях, гуртожитках, волонтерських центрах, іншій громаді. Що найважливіше? Проєкт не закінчився. Він набрав обертів, ми повірили у себе, у нас повірили інші. Якщо навколо газети такий рух, то яке закриття?!
Розвиваємо соціальні мережі
Окрема вдячність за ментора Бориса Родієвського. Професійний, фаховий, тактовний, делікатно і ненав’язливо ділився знаннями, презентаціями, власними надбаннями. Щосереди дізнавалися щось нове, звіряли знання, рухалися. Цей час для нас був більш динамічним, ніж роки до цього.
Ще не працює сайт, але є Телеграм і Інстаграм. Сторінку у Фейсбук вже мали на початок проєкту. Завдяки отриманим знанням стали активніше розвивати нашу сторінку в мережі Фейсбук, авдиторія підписників зросла на 1000. Наразі інформаційна сторінка у Фейсбук «Знам’янські вісті» має 4000 читачів.
Започаткували сторінку нашої газети у Інстаграмі, де викладаємо актуальні новини Знам’янської громади. Вже маємо 200 фолловерів.
Уже працює нове обладнання, будуємо нові плани на майбутнє. Щоб не втратити темп, бо нам дали можливості і знання. Рухаємося.
АВТОРКА: Вікторія Міркевич, редактор газети «Знам’янські вісті»
Публікація підготовлена за фінансової підтримки Європейського Союзу. Її зміст є виключною відповідальністю газети «Знам’янські вісті» і не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу.