Активні редактори роздержавлених видань докладають сьогодні чималих зусиль і до розвитку контенту своїх видань, і до пошуку нових рішень, здатних приносити їм гроші. Адже місцевий ринок реклами в невеликих містах практично не розвинений. А ОТГ ще тільки розпочинають шукати ефективні варіанти роботи з мешканцями. Тому на 2-денних воркшопах, які проводить Українська Асоціація Медіа Бізнесу (УАМБ), редактори роздержавлених районок отримають багато відповідей на запитання про те, як зробити екс-комунальні видання улюбленими медіа громади та економічно сталим бізнесом.
На воркшопі у Львові, який УАМБ провела 25-26 жовтня 2019 року в рамках проекту «Поширення успішного досвіду місцевих медіа для збільшення стійкості усіх реформованих друкованих медіа», ми спитали редакторів про те, що для них було найбільш корисним. З 19 учасників десятеро відзначили майстер-клас Євгена Фролова, ментора Агенції розвитку локальних медіа «Або» про те, «Як наростити і монетезувати аудиторію локального онлайн-медіа».
На другому місці – обмін досвідом із колегами під час обговорення та детальний аналіз прикладів колег. Першою про свій досвід розвитку газети зі збиткової до успішної розповіла Ірина Телька, головна редакторка газети «Миколаївські Вісті» (м. Миколаїв, Львівська обл.). Вона ділилася із колегами своїми висновками щодо того, «Як редакціям маленьких населених пунктів розвиватись та отримувати дивіденди?»
А Людмила Шклярук, відповідальна секретар газети «Слово Трудівника» (Якимівка Запорізької обл.) казала про те, що місцевому медіа «Краще робити новини, ніж розповідати про них».
Другий день воркшопу був присвячений аналізу специфіки співпраці між районкою та ОТГ. Своїми міркуваннями ділився Юрій Ісаєв, радник з питань комунікації Полтавського Центру розвитку місцевого самоврядування. А потім учасники практикувалися в роботі із грантовими заявками. Саме це вони і назвали третім найважливішим результатом участі у воркшопі.
Наступний 2-денний воркшоп УАМБ в рамках проекту «Поширення успішного досвіду місцевих медіа для збільшення стійкості усіх реформованих друкованих медіа» відбудеться у Харкові. Приєднуйтесь!
Серія дводенних воркшопів для редакторів місцевих медіа Українська Асоціація Медіа Бізнесу проводить в рамках проекту «Поширення успішного досвіду місцевих медіа для збільшення стійкості усіх реформованих друкованих медіа». Це стало можливим завдяки фінансовій підтримці проекту Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) “Медійна програма в Україні”, який впроваджується міжнародною організацією Internews.