У 2005 році, коли Arctic Monkeys звучали з усіх радіостанцій, загальний дохід музичної індустрії залишався все ще досить високим – близько 20 мільярдів доларів, за даними IFPI.
Але він збирався падати вниз, оскільки піратство в Інтернеті закріпилося, а дохід до 2014 року впав до 14 млрд доларів.
Однак порятунок прийшов у формі руйнівної моделі потокової передачі “все можна”, запровадженої Spotify в 2009 році. До 2019 року доходи світової музичної індустрії повернулися до рівня 2002 року.
Про таке U-подібне відновлення газетно-журнальна індустрія може лише мріяти. На сьогоднішній день 2005 рік вважається найвищим показником прибутковості газет, тоді як національні та регіональні газети Великобританії разом в той рік заробили 5 млрд. фунтів стерлінгів. До 2019 року дохід впав приблизно до 2 млрд. фунтів стерлінгів.
На думку бухгалтерів PWC, ця тенденція буде лише продовжуватися. За їх підрахунками, глобальний дохід від реклами газет (у друкованій та Інтернет-версіях) у 2019 році складе 49,3 млрд. доларів та до 36 млрд. доларів у 2024 році. Прогнозується, що тиражний дохід у всьому світі впаде з 59 млрд. до 50 млрд. доларів за той самий період.
Чи може модель Spotify-style спрацювати для новинної індустрії, як це було для музики ? Існує безліч компаній, які намагаються це здійснити і з точки зору споживача, здається, це має сенс.
Докладніше про них мовою оригіналу: PG