Днями медіакомпанія Hearst (бренди Elle, Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, MAXIM) купила агентство інтегрованих маркетингових комунікацій Martin Group
Коментуючи покупку, президент Роджер Херст III зауважив, що це дозволить давати рекламодавцям більш якісні маркетингові рішення. “Ми хочемо пропонувати клієнтам вимірні ефективні кампанії в декількох ключових сферах, включаючи спорт, охорону здоров’я, продукти харчування, фінансові послуги, освіту і некомерційний сектор”.
Придбання маркетингового агентства продовжило шлях диверсифікації Hearst, який стає мультисервісним бізнесом. Наприклад, в холдингу існує креативний дивізіон HearstMade з повним спектром послуг, від промо кампаній для нового аромату Prada до запуску друкованого журналу для рітейлера REI. Серед клієнтів цього виробника контенту всіх видів – не тільки бренди класу люкс, але і фарма, побутова хімія і навіть IKEA. Звичайно, коником HearstMade є контент-програми редакцій для брендів. Як недавня кампанія Cosmopolitan для Maybelline, яка включала серію відеороликів, матеріалів для соцмереж і Сторіс, де завдання – забезпечити якісний рекламний контакт, що дає тільки автентичність і природність контенту в контексті.
Іншим проявом диверсифікації є власна лінія аксесуарів від медіабрендів Elle. Партнером Elle в цій розробці став Ruyi Design and Manufacture. До колекції увійшли шарфи, головні убори, накидки і рукавички. “Вона відображає філософію бренду – мода повинна бути надихаючою і оптимістичною і підтримувати тему прав і можливостей жінок, – сказала Єва Платіні, директор з ліцензійного контенту Elle. – Адже Elle – це більше, ніж журнал; це стиль життя “.
За матеріалами прес-релізу.