Українське інфлюенсер агентство, що входить в Burda Media Ukraine, завершило перший проект споживчого тестування naprobu в Вірменії.

Партнером проекту став бренд підгузників Libero.

На території Вірменії такого роду маркетингове просування було реалізовано вперше.

Проект Word-of-Mouth (WOM) маркетингу naprobu побудований на створенні користувачами унікального контенту про продукт і просуванні брендів через “сарафанне радіо”. По суті, це відгуки простих людей, засновані на особистому досвіді взаємодії з продуктом. На даний момент в проект залучено понад 70`000 соціально активних жінок і чоловіків, що впливають на своє найближче коло. Під кожен запит проводиться дослідження ринку і відбирається цільова аудиторія. Відповідним під завдання експертам naprobu розсилаються зразки продукції. Під час тестування вони діляться своєю чесною думкою в особистих профілях в соцмережах, на сайті naprobu.ua і на е-commerce майданчиках.

“Ми 8 років на ринку, але Вірменія стала для нас викликом. Проте, ми змогли перевиконати заплановані KPI. Що ще важливо в такому проекті, так це те, що завдяки йому ми формуємо амбассадорів бренду, які залишаються постійними покупцями “, – ділиться практикою Business Development Manager Burda Media Ukraine Діана Донська.

У вірменському проекті взяли участь 128 звичайних мам (цільової аудиторії продукту), які отримали продукт для тестування.

Також наша команда Burda Media Influencer підключила 7 місцевих мам-блогерів, щоб більш широко висвітлити проект, який ми проводимо. В даному випадку, саме український майданчик naprobu стала головним аргументом довіри до нас і нашого проекту, щоб його захотіли підтримати лідери думок.

Діана Донська: “Люди довіряють людям. За дослідженням Nielsen, 81% довіряють особистим рекомендаціями знайомих, це більше, ніж у будь-якого іншого джерела інформації “.

Крім промотування, naprobu добре працює для маркетингових досліджень: фокус-групи, визначення споживчих переваг, вивчення реакції потенційних покупців на продукт.

Burda Media Ukraine планує запустити проект незалежного тестування naprobu в Вірменії на постійній основі. Також в планах на цей рік – запуск в Польщі, Литві, Латвії, Білорусі, Грузії, Казахстані.

Naprobu – це проект агентства Burda Media Influencer, що входить в Burda Media Ukraine. Агентство працює більше 7 років, і крім споживчого тестування (база 70 тис. Чол), працює з блогереми (база 700 чол.) і зірками (база 40 чол., Частина на ексклюзиві). За рік Burda Media Influencer реалізує близько 20 проектів naprobu, 90 проектів з блогерами і 7-10 проектів з селебріті. Керівником агентства є Анна Галайко.

За матеріалами прес-релізу.