Сучасне місцеве медіа – це ефективна платформа для обміну інформацією та пошуку нових можливостей для усіх місцевих груп: підприємців, активістів, влади, мешканців.

І основні ролі такого успішного медіа – ширші, аніж просто «інформування про важливе». Крім того, успішне медіа – це те, яке реалізовує багато різних проектів, а ще будує свою діяльність саме як проектну.

Після заходу “Успішне місцеве медіа та проектний підхід: як це робити” учасники діляться своїми враженнями:

Наталя Зворигіна, «Запорізька правда».

«Дуже важливими були конкретні речі. Бюджет, напрацювання ідей та як їх доводити до завершення. Крім того, я приїхала сюди, щоб знайти однодумців та можливих партнерів, щоб спільно робити щось. Я їх знайшла, і дуже дякую за таку можливість. Це колеги з моєї області, і ми вже розглядаємо варіанти спільної доставки, обміну інформацією».

Діляра Кудусова, «Новий день», Мелітополь. «Формування самої ідеї, на що ставити акценти – для мене це було найважливішим. Вже бачу, з ким зробимо спільні проекти»

Якименко Тетяна, «Слово трудівника», Запорізька область, Якимівський район. «Хотіла почути досвід – і я його почула. Побачила декілька ідей, які хочу реалізувати. Буду шукати гроші та можливості».

Швидка Інна, «Південна зоря», Нікопольський район, Дніпропетровська обл. «Ми висвітлювали реалізацію проектів ПРООН у нашій області, але у самих досвіду реалізації проектів немає. Те, що я сьогодні дізналася – це перший крок до отримання такого досвіду. А він нам потрібний, адже потрібно розвиватися. І ще дякую за спілкування з колегами. Часто думаєш, що це лише твоя проблема, а виявляється, що вона загальна. Від цього не тільки легше, але ще й отримуєш безцінний досвід щодо її вирішення».

Ольга Бортнікова, «Вісті», Житомирська обл.

«Якщо років 2 тому ми були комунальною газетою і навіть мріяти про гранти не могли, то реформа відкрила перед нами нові можливості, перспективи для навчання та розвитку. Такі зустрічі, як сьогодні, показують нам, що ми ще маємо зробити для того, щоб бути цікавими для грантодавців і партнерів. Крім того, спілкування з колегами, дійсно, дуже збагачує та піднімає дух. Ну і, звісно, ми маємо єднатися – на місці, в громаді, з партнерами та з колегами. Адже разом ми можемо набагато більше зробити».

Юлія Огданська, «Новини Сватівщини», Луганська обл. «Досвід є, але кожен раз щось нове для себе відкриваєш. Дуже рада, що знайшла тут колег, з ким можна робити спільні проекти. Я вже бачу, кому що можу запропонувати. Обмін досвідом та контактами сьогодні був дуже цінним».

Олександра Дзюба, «Місто Робітниче», Ватутіно, Черкаська обл. «Дякую за ідеї та безцінний досвід, яким поділилися колеги, і який я почула саме тут. Колеги, які сюди не приїхали та казали мені, мовляв, якою може бути економічна незалежність районної газети, дуже неправі. Ми їм покажемо, як це може бути».

Чердаклі Галина, «Сільський край», Донецька обл. «Зрозуміла техніку підготовки та реалізації таких проектів, побачила дуже багато місцевих джерел інформації та проектів – розкрила їх для себе саме завдяки цьому семінару. Окремо дякую за точні поради щодо взаємодії з Укрпоштою – для нас це дуже важливо. І ще подяка – за можливість поспілкуватися з колегами»

 

Тараш Лідія, «Наше слово», Волноваха, Донецька обл. «Новинкою було почути, що тематичний номер в газеті теж може бути проектом. Я про це не думала. Дякую! Ще дякую за перелік грантодавців – не знала раніше про них».

Максим Забєля, «Родной город», Донецька область.

«Кожен з нас вкладає власний зміст у слово проект. Тут ми отримали чітке визначення проекту та побачили алгоритм його підготовки та реалізації. Дуже чітко та структуровано. Дякую. Цих знань не вистачало. Плюс для мене було важливим те, що для успішності проекту необхідно в ньому зробити акцент на соціальній значущості. Дякую за те, що ви це пояснили на конкретних прикладах».

Марина Животкова, Троїцьке, Луганська обл. «Хочу подякувати за те, що для нас усе розклали по поличках. Дуже важливим був акцент, що гроші – лише спосіб до виживання, а ми маємо думати про більш масштабне. Про свою громаду, про те, як наше медіа допомагатиме громаді розвиватися, а не буде жити окремим від неї життям. І щоб проекти приносили розвиток не лише нам, журналістам, але й людям – щоб усі бачили, що ми – єдине ціле».

Ольга Найдьонова, «Голос Громади», Сватове, Луганська обл. «Отримала відповіді на усі свої питання, дякую! Хочу наголосити і подякувати і Олексію, і команді УАМБ, які витрачають свій час не на реалізацію власних проектів, а на проекти, які допомагають таким як ми. Зараз багато розумних людей, які створюють проекти, і мало тих, хто допомагає розвиватися таким редакціям, як наша. Я знаю, що ви цим займаєтеся вже декілька років поспіль, і це, напевно, великий клопіт і не завжди високі результати. Але я пам’ятаю нашу зустріч 2 роки тому у Харкові, в «Накипело», коли я була розгублена і не знала як пройти роздержавлення. Саме ви тоді дуже допомогли, показавши кроки уперед. Тому і зараз хочу подякувати команді УАМБ за ту велику справу, яку ви робите».

На кожному семінарі учасники обговорюють власні ідеї проектів – і це є першим практичним результатом участі. Переконані: чимало учасників цих семінарів розпочнуть реалізацію власних проектів. Крім того, завершується прийом заявок на конкурс проектів для місцевих медіа і 10 проектів-переможців цього конкурсу отримають гроші на реалізацію своїх ідей. Деталі за посиланням: http://www.uapp.org/news_uapp/13917.html


Захід відбувся в рамках проекту «Посилення економічної самостійності та цінності місцевих медіа для місцевої громади», який реалізовується за підтримки фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні.

 

Читайте також: Громади просять дискусій!