Медіа змінюються, і видавничі будинки, які керують відомими медіабрендами, інвестують в дивовижні проекти. Подивимося, на що роблять ставку найбільші друковані видавничі будинки сьогодні.

Нові види медіа

Видавничий дім імені легендарного журналу Burda інвестує в WaitWhat, компанію, яка «заново винаходить медіа». WaitWhat заснований вихідцями з TED, які підняли проект з нуля до багатомільярдного – в грошах і переглядах – медіабренду. Подкасти про технології, бесіди з успішними людьми, фьюжн жанри: нове медіа, за словами його творців, покликане викликати у аудиторії емоції подиву, захоплення, здивування.

Видавничий дім Hearst (Elle, Cosmopolitan, Marie Claire) вкладає кошти в медіа, створені знизу (курує user generated content), наприклад, чоловіче «видання» Gear Patrol, і в візуальні медіа. Спеціально створена для цього команда британського Hearst створюватиме оригінальне відео для Elle і Harper’s Bazaar.

В2В видання

Цього року видавничий дім Condé Nast (Vogue, Men’s Health, GQ) запустив новий медіабренд – Vogue Business. Він призначений для інсайдерів фешн-індустрії.

Технології інтелектуального розміщення реклами

Conde Nast створив інструмент CitizenNet – martech для аналітики даних і автоматизованого розміщення реклами в соціальних медіа. База CitizenNet вміщує 750 мільйонів профілів.

Hearst TV бере участь у колективному проекті розробки адресної телереклами на телебаченні «Project OAR», також у видавничого дому є власне міжнародне дідіжтал агентство iCrossing і компанія з управління споживчим досвідом KUBRA.
Що цікаво, Hearst і Conde Nast разом створили PubWorX, одне з найбільших американських агентств по споживчому маркетингу, в якому зараз працює 225 фахівців з різних журналів видавництв.

Маркетплейси

Conde Nast купив частину маркетплейса Farfetch, який об’єднав роздрібних продавців дизайнерського одягу і аксесуарів з онлайн-покупцями з усього світу. Farfetch працює і через сайт і через власний додаток.

Burda інвестує в Zilingo, найбільший маркетплейс моди в Південно-Східній Азії. Це поєднується з вищезгаданий трендом догляду в В2В – Zilingo орієнтується на продажі баєрам.

Ще одне придбання Burda – Notonthehighstreet.com. Це провідний британський майданчик для майстрів, які роблять речі своїми руками. Він продає сотні тисяч hand made продуктів від творів живопису до дитячих прикрас.

Hearst купив Swirl – мобільний додаток для мікротаргетингу і вкрай персоналізованої реклами покупцям магазинів.

Майбутнє за змішуванням різних напрямків, де на стику народжується нова енергія. Експертиза і розуміння читача журналів, які є у редакцій, і технології е-Коммерс з’єднуються в «нову реальність», що дає новий купівельний досвід.

Стартапи

У минулому році Видавничий дім Burda інвестував в компанію Rockets of Awesome. Цей нью-йоркський стартап продає дитячий одяг по моделі підписки: батьки отримують набори одягу чотири рази на рік.

Hearst профінансував Science Inc., технологічну студію, яка купує, консультує і трансформує стартапи. З моменту свого заснування в 2011 році Science створила 20 успішних компаній, в тому числі клуб засобів чоловічої гігієни по підписці Dollar Shave Club і стартап з очищення соків Urban Remedy.

Медицина

Багато футуристів стверджують, що здоров’я буде головною ідеологією майбутнього, а місце ВВП займе тривалість життя громадян. І медійні бренди відчувають цю тенденцію.

Видавничий дім Hearst інвестував 75 мільйонів доларів в M2Gen, компанію по боротьбі з раком. Річард Маллок, президент Hearst Business Media, так пояснив цей вибір: «Унікальна здатність M2Gen об’єднувати клінічні і генетичні дані для аналізу робить компанію неймовірно прогресивною». Ця інвестиція – частина роботи спеціального підрозділу видавничого дому Hearst Health.

Так компанії йдуть в майбутнє, де ЗМІ вже будуть іншими. Крім головного: воно буде давати людям інформацію і розваги, а в разі кращих медіабрендів – відібрану людьми, з відповідальністю і розумінням справи.

Джерело: sostav.ua