Створювати якісний контент і підвищувати трафік сайту — аж ніяк не прерогатива супергероїв. Проте експертні поради точно додадуть вам скілів у цій справі.
Тримайте декілька влучних лайфхаків від SEO-спеціаліста Павла Мальованого, якими він поділився під час нашого тренінгу для Bilyayivka.City:
Заголовки та підзаголовки статті — це її стислий зміст. Google дуже любить логічну структуру тексту з детальними підзаголовками.
Заголовки мають показувати структурну ієрархію сторінки, щоби було зрозуміло, який блок інформації до якого заголовку належить.
Створюючи підзаголовки, звертайте увагу не лише на логіку статті, а й на пошукові запити. Розмістіть найчастотніший запит у підзаголовку. Для перевірки кластерів запитів скористайтеся Keyword Clustering Tool чи SEranking.
Звичайний текст, оформлений як заголовок, не є заголовком. Пошуковий бот його не розпізнає, якщо ви не прописали в коді: <h1> — <h6>.
До всіх зображень у статті додавайте короткий опис в атрибуті alt. Це потрібно для додаткового тексту, в якому можна розмістити ключові слова; а також для кращого ранжування в пошуку Google Images та Google.
<title> — тег, що є назвою сторінки та впливає на її ранжування. За ним Google одержує першу інформацію, про що саме йдеться в статті. Google враховує перші 12 слів у <title>, а наступні сприймає як звичайний текст. Тож намагайтеся розміщувати основні запити в цьому діапазоні.