Інститут вивчення журналістики Reuters опитав 234 керівників медіа організацій у 43 країнах світу і встановив, що для 75% медіа Covid-19 прискорив перехід на повністю цифрову модель. Передплата на цифрове видання та електронна комерція за час пандемії суттєво збільшилися, але видавці також відзначають, що надзвичайно важливим став розвиток нових джерел доходу. І на наступні 12 місяців вони виділяють як важливі чи дуже важливі 4 таких напрямки як передплата (76% опитаних, і показник зростає), традиційна модульна реклама (66%, але ще у 2019 це джерело позначали як важливе 81%), нативна реклама (61% проти 67% у 2019) і організація різноманітних подій (40%). Електронну комерцію як важливе джерело доходу назвали 29% опитаних.
Рекомендуємо Вам дізнатись більше про прключові тенденції у медіа у 2021 році мовою оригіналу: https://www.