Агрегатор Flipboard із грудня 2023 року долучився до fediverse та інтегрувався в сервіси ActivityPub. Станом на вересень 2024 року на цій платформі Flipboard об’єднує 250 видавців і 4000 їхніх журналів. Про це йдеться на сайті Flipboard.
Перші кроки Flipboard до ActivityPub
Flipboard оголосив про свої наміри долучитися до fediverse 2023 року та почав з інтегрування в Mastodon і налаштування власного сервера flipboard.social перед повним упровадженням ActivityPub. Це дало компанії змогу дізнатися, як аудиторія відреагує на долучення до fediverse, та залишитися на зв’язку із соцмережами після того, як X підвищив плату за API для сторонніх розробників. Раніше Flipboard покладався на X, шукаючи новини, покликання на публікації в соцмережах та іншу інформацію.
Новинний агрегатор використовував Mastodon і Bluesky. Тестував інтегрування, зокрема, з медіакомпаніями, як-от Semafor, Pitchfork, Fast Company, Medium, LGBTQ Nation, Refinery 29, Digiday, Polygon, SPIN, Kotaku, Frommer’s, The Verge, Smithsonian Magazine, Refinery 29, The Root, ScienceAlert, AFAR Media, The News Literacy Project і «74».
Як це працює?
Коли користувачі Flipboard публікуватимуть дописи, вони відображатимуться й у Mastodon. Юзери матимуть по одному обліковому запису Flipboard.com, підключеному до fediverse, навіть якщо вони ведуть безліч журналів. Також користувачі можуть відмовитися від публікування своїх постів у Mastodon.
У жовтні 2023 року до ActivityPub долучився WordPress.com, а в грудні сервіси почала тестувати Threads.
Понад 1000 журналів — тепер у fediverse
Flipboard 13 лютого 2024 року випустив понад 1000 соціальних журналів (добірок контенту, створених користувачами, — ред.) у децентралізованих соцмережах. Вони охоплюють новини, контент про стиль життя та місцеві новини.
Компанія пояснює, що дозвіл користувачам стежити за журналами замість інших облікових записів означає, що вони можуть більш ретельно відстежувати свої інтереси в об’єднаній програмі Mastodon або іншій децентралізованій соцмережі.
«Користувачі побачать опис журналу та публікації. Ті журнали, які нещодавно об’єдналися, можуть ще не мати дописів, оскільки потрібен час, щоб їхній контент поширився у fediverse. У такому разі ви можете натиснути покликання “Browse more on the original profile/Переглянути більше в оригінальному профілі”, щоби побачити публікації у Flipboard», — зазначили в редакції.
Підписавшись на обліковий запис журналу у fediverse, авдиторія бачитиме всі майбутні публікації у своїй стрічці підписок на Mastodon або в інших застосунках.
Також Flipboard планує завершити інтеграцію інших авторів у березні 2024 року, але запропонує всім охочим зберегти свій журнал виключно на Flipboard. Окрім цього компанія готує до запуску нову версію свого застосунку, який дасть змогу кураторам журналів бачити й відповідати на коментарі, лайки й покликання від користувачів.
Нова хвиля видань
У вересні 2024 року нова хвиля об’єднала публікації на різні теми — вибори в США 2024 року, наукові відкриття, спортивні новини, модні тенденції та дизайн інтер’єру.
Нині понад 400 видавців діляться своїми матеріалами через свої облікові записи Flipboard. Серед них ABC News, Architectural Digest, Associated Press, The Bulwark, CBS News, ELLE, Esquire, Fine Woodworking, Fortune, GLAMOUR, Harvard Business Review,
The Hollywood Reporter, The Kitchn, My Modern Met, National Geographic, The New York Times, NPR, Out Traveler, PBS NewsHour, Rolling Stone, Scientific American, Sports Illustrated, USA TODAY, Vanity Fair, Vogue, The Washington Post, The Wall Street Journal тощо.
Як зазначили у Flipboard, залучаючи безпосередніх послідовників у fediverse, видавці мають змогу відновити контроль над їхньою дистрибуцією та взаємодією з авдиторією. Видавці можуть бачити своїх нових підписників у fediverse та взаємодіяти зі спільнотою за допомогою сповіщень у програмі на Flipboard.
«Оскільки fediverse розширюється, ми продовжуємо залучати найкращих партнерів Flipboard до людей, які шукають високоякісний контент щодо питань і тем, що цікавлять», — ідеться у повідомленні Flipboard.
Джерело: Медіамейкер