Автор: Соломко Олександр, редактор Ямпіль.INFO

Соцмережі не є конкурентами вебсайтам місцевих медіа, вони скоріше доповнюють їх. Як збільшити кількість підписників, працюючи з соцмережею так, як то має бути? Ми, у редакції Ямпіль.INFO, на своєму досвіді переконалися, що правильні дії з інформацією приводять до вас передплатників набагато швидше, ніж будь-які інші дії

Так вийшло, що ми, у редакції Ямпільського інформаційного агентства, соціальним мережам та месенджерам приділяли недостатню увагу. Бо бачили в них конкурентів своєму вебсайту, який мав непогану відвідуваність і довіру авдиторії. А коли під час війни ми спохватились, то було вже пізно, бо на ринку сформувалась група регіональних телеграм-каналів, які швидко стали популярними.

Десь рік ми намагались розкрутити свій канал, але всі наші спроби були невдалими. І за 11 місяців ми набрали лише 700 підписників. Один сплеск був, коли в нашому регіоні сталася надзвичайна подія, яку ми висвітлювали. Тоді авдиторія зросла до 1000 осіб, але це була радше випадковість.

Коли редакція почала роботу в рамках проекту, підтриманого  УАМБ «Ефективні місцеві ЗМІ: цифровий розвиток для залучення громад» за фінансової підтримки Європейського Союзу, то щотижнево ми проходили навчання та індивідуальні консультації з нашим ментором Борисом Родієвським. Після перших же консультацій ми зрозуміли, що багато робимо неправильно, і наші намагання зробити з телеграм-каналу  аналог інстаграму з гарними фотографіями Ямполя є марними.

Натомість ми дізнались правила роботи з цим месенджером. Зокрема, про переваги, які дають телеграм-боти. Ці знання дозволили нам усього за тиждень збільшити аудиторію до 1500 підписників. Зокрема, коли ми отримали ексклюзивну новину про перейменування населених пунктів в нашому районі, то вирішили дати її не на сайт, як завжди, а в телеграм-канал, і виключно для підписників. Це дало результат +300 підписників за день. 

 Такі дії ми повторили декілька разів, і отримали додатково 500 підписників. Сьогодні ми продовжуємо цю роботу, і вже поставили собі завдання досягти позначки в 2000 підписників до кінця липня. Своїми успіхами та відкриттями поділимося у наступній статті, чекайте на неї. І будемо раді дізнатися про досвід колег – розказуйте і ви свої історії на “Редакторському Порталі”.

Автор: Борис Родієвський, ментор УАМБ та Олексій Погорелов, президент УАМБ

Публікація підготовлена за фінансової підтримки Європейського Союзу. Її зміст є виключною відповідальністю Української Асоціації Медіа Бізнесу і не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу.