Цей курс – для журналістів та редакторів, з особливим акцентом на потребах тих, хто працює в місцевих медіа та тих, хто прагне розібратися як «працюють» дослідження громадської думки та як ці методи застосувати для вивчення потреб аудиторії. Курс навчить і як досліджувати поведінку аудиторії, і як покращити якість контенту. Кінцевою метою є забезпечення громадськості об’єктивною інформацією та зменшення кількості випадків маніпулювання громадською думкою.
Цей спеціальний курс з практичної соціології для фахівців медіа компаній розроблений «Українською Асоціацією Маркетингу» та «Українською Асоціацією Медіа Бізнесу» та розміщений в вільному доступі на платформі Прометеус тут: https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:Prometheus+MEDIASOC101+2020_T3/about
Лектори курсу – провідні соціологи України: проф. Володимир Паніотто (генеральний директор КМІС), Світлана Винославська (генеральна директорка Kantar Україна), проф. Сергій Солнцев (КПІ ім. Ігоря Сікорського), проф. Андрій Федорченко (КНЕУ ім. Вадима Гетьмана), Наталія Харченко (виконавчий директор КМІС), проф. Оксана Яшкіна (Міжнародний Інститут Маркетингу), Тетяна Костюченко (експертка з досліджень Info Sapiens) Геннадій Коржов (КПІ ім. Ігоря Сікорського) та інші.
Ірина Лилик, президент Української Асоціації Маркетингу: «Курс динамічний, інноваційний та цікавий. Його тривалість не перевищує 30 годин. Він представляє собою цикл відео лекцій, тестів для перевірки знань, та форум для обговорень та дискусій».
Олексій Погорелов, президент Української Асоціації Медіа Бізнесу: «Вивчення аудиторії та постійне налаштування медіа продуктів на нові потреби читачів стало фундаментальною основою успішного медіа бізнесу. Дуже раджу скористатися ним і зробити своє медіа кращим на ринку – а значить успішним».
Проєкт здійснено за підтримки Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні. Погляди експертів та учасників заходу не обов’язково збігаються з офіційною позицією уряду США.