Навіть після завершення карантину робота журналістів не буде такою, як раніше. Необхідно адаптовуватися до нової реальності. Задля того, щоб ця адаптація пройшла менш стресово, ми розробили організували та провели онлайн-курс «Криза та робота редакцій». Його наскрізна ідея — побачити у кризі нові можливості для редакцій та шанс для журналістів на практиці продемонструвати всю цінність якісних матеріалів.

За результатами онлайн-курсу ми підготували 24 відеоуроки тривалістю 7–16 хвилин кожен. Журналісти та редактори зможуть переглядати матеріали у будь-який зручний час та застосовувати здобуті знання на практиці. Сподіваємося, це допоможе медійникам вийти із кризи ще більш сильними та професійними.

До вашої уваги – відеоуроки вебінару «Монетизація медіа в умовах кризи. На кого можуть розраховувати редакції?»:

Відеоурок 21

Диверсифікація доходів в умовах кризи – чи є прості відповіді?

Відеоурок 22

Які підходи бізнесу мають засвоїти українські редакції аби вижити?

Відеоурок 23

Монетизація через цифрові передплати та роботу з читачами. Світові та вітчизняні тренди

Відеоурок 24

Кнопка для пожертв на сайті: що це дає і як це працює

Усі відеоуроки з курсу «Криза та робота редакцій» дивіться за посиланням.

ТРЕНЕРИ КУРСУ

Віталій Мороз, керівник програм нових медіа в ГО «Інтерньюз-Україна». Очолює програми цифрової грамотності та кібербезпеки для журналістів і громадянського суспільства (Digital Security School 380). Автор трьох онлайн-курсів для журналістів.

Михайлина Скорик, очільниця агенції Media Masters, медіатренерка з досвідом понад 10 років. У минулому — головна редакторка сайту podrobnosti.ua, порталу tochka.net, випускова редакторка на телеканалах «1+1», «Business», ТРК «Україна». Сертифікована тренерка DW Academie.

 

Джерело: https://internews.ua/opportunity/session-6