Ключовими питаннями журналістики, яка є дійсно корисною для читачів, є те, чи отримує аудиторія відповіді на свої запитання, чи це відбувається вчасно та швидко, і чи ці відповіді належної якості. Звісно, це не означає, що кожна редакція мусить писати власні відповіді на найбільш поширені запитання про хворобу або поради про те, як потрібно мити руки щоб запобігти зараженню вірусом. Але люди мають й інші запитання. І медіа мають знати, яку саме цінність їхня аудиторія очікує від журналістики, та бути певними, що вони забезпечують належну якість такого інформаційного сервісу. 6 ключових порад – у цьому матеріалі
Далі мовою оригіналу: https://www.rjionline.org/stories/whats-working-the-coronavirus-crisis-has-lessons-for-us-about-service-journ