Світовий видавничий дім Condé Nast (в Україні представлений брендом VOGUE) виводить на ринок США новий паперовий журнал – La Cucina Italiana (“Італійська кухня”). Цьому впливовому кулінарному виданню в цьому році виповнюється 90 років. Це перший і єдиний італійський food & wine журнал з кухнею в редакційному офісі. У медіабрендів La Cucina Italiana – 7-мільйонна аудиторія і престижна кулінарна школа.
Бренд заходить на американський ринок, як повністю унікальний постачальник контенту. Першим стартує вебсайт lacucinaitaliana.com, адаптований під американську аудиторію. Він пропонує сім розділів, повністю присвячених світу їжі і вина, від кулінарних трендів до місцевих вечірок, від подорожей в пошуках нових смаків до професійних секретів від шефів. На ньому буде 25 тисяч рецептів з відеоуроками.
“Нам надзвичайно приємно експортувати нашу концепцію життєрадісності по всьому світу, створюючи унікальні моделі редакційної роботи”, – говорить Маддалена Фоссати, редактор La Cucina Italiana і La Cucina Italiana International. А Франческа Аірольді, маркетинг-директор медіакомпанії Condé Nast Italia, що володіє журнальним брендом, додає: “Наша місія – не тільки розповідати про досконалі продукти і страви Made in Italy, але і направляти, підтримувати італійські бренди через нашу комунікаційну платформу, сфокусовану на потребах, очікуваннях і специфіці зарубіжних ринків “.
Хід колег з Conde Nast коментує генеральний директор Burda Україна Андрій Вдовиченко: “Це зайве підтвердження тренду” слідуй за споживачем “, пропонуючи той канал споживання інформації, який найбільш повно відповідає очікуванням. Адже у кожного – свої переваги. Діджитал – це різноманіття і швидкий пошук, принт – довіра і експертність, якість контенту, особливий режим споживання.
Андрій Вдовиченко зазначає, що інтерес саме до перевірених рецептів – величезний, і Україна в цьому плані не виняток. Так, наприклад, журнал “Люблю готувати” на сьогодні є одним з найбільш охватних друкованих медіа в країні, згідно з даними ММI 2018/4 + 2019/1 видання займає друге місце і поступається за охопленням одного номера тільки журналу “Лабіринт кросвордів”, при цьому істотно випереджає інші відомі медіабренди. Крім “Люблю готувати” Burda Україна видає кулінарні журнали “Смачного”, “Сучасна кухня”, а також “Люблю готувати. Спецвипуск “. “Це демонструє незгасний інтерес аудиторії до якісних рецептів, яким можна довіряти і які здатнен запропонувати принт!”, – констатує Андрій Вдовиченко.
Нагадаємо, в категорії food & wine також бурхливо розвивається культура підписок на бокси, коли передплатники регулярно отримують кулінарні набори та підбір напоїв від експертів.
На даний момент журнал La Cucina Italiana видається в Італії, Чехії, Туреччини та Сербії.
За матеріалами Condé Nast