Як зазначила «Медіа Група Україна» 27 вересня 2019 року вийде останній номер щоденної газети, а інформаційний бренд «Сегодня» сконцентрується на розвитку Діджитал і ТБ-форматів.

«За останні дев’ять років середньотижневе охоплення газет (щоденних + щотижневих) знизилось на 52%. У той же час охоплення Internet виросло на 60%. В Україні закрилося безліч газет і журналів, ті гравці, що залишилися вже не можуть підтримувати інфраструктуру, яка необхідна для його існування. Цілі сегменти ринку перестали існувати – збанкрутували підписні агентства, закрилися мережі продажів періодичних ЗМІ. Особливо ці проблеми актуальні для віддалених регіонів, міст з населенням 50 тисяч мінус, де газети традиційно читали. Не має сенсу друкувати газету і не мати можливості її поширити. Тому ми вирішили призупинити випуск щоденної газети і зосередити зусилля на розвитку сайту та ТВ-новин. Всім співробітникам будуть забезпечені справедливі умови звільнення та запропоновано існуючі в Групі можливості для працевлаштування », – зазначив Андрій Романенко, генеральний директор «Сьогодні Мультимедіа ».

Відзначимо, раніше головний редактор видання Ольга Гук розповіла MMR про адаптацію друкованого новинного бренду в цифровому світі.