Hearst в даний час є лідируючим видавцем журналів в світі, який постійно думає про диверсифікацію своїх доходів. За результатами 2018 року по сукупній аудиторії Hearst входив в 10-ку найбільших online ресурсів США.
Трой Янг, президент видавничого дому Hearst Magazines (Elle, Harper’s Bazaar, Marie Claire, Cosmopolitan, Esquire, всього 300 друкованих видань та 240 цифрових брендів по всьому світу) вважає, що «В друкованому виданні є щось чарівне». Звичайно, журнальний бізнес змінюється, згоден Янг: «Журнали мінятимуть частоту виходу, але виходити вони будуть ще довго».
В кінці 2019 року Hearst Magazines випускає новий друкований журнал: для оператора зовнішньої реклами REI. Це ще один спеціалізований журнал, розроблений Hearst Magazines для брендів, як вони зробили для Airbnb і Bumble. «Моя мета робити те, що ми в редакції називаємо, «контент з метою». Тобто бути дуже цілеспрямованим в тому, щоб знати і відповідати потребам читача. Наприклад, в цьому році журнальний бренд Harper’s Bazaar опитав 1400 осіб, щоб зрозуміти, як змінилося поняття краси. Дані дають розуміння, а розуміння – затребуваність.
Так що для Янга і Hearst Magazines друк – успішний бізнес, але це лише частина загальної стратегії. Видавничий дім багато інвестує в дані і ще в відео. У компанії є підрозділ телевізійних проектів Hearst Originals, є новий програмний продукт Pattern and Shape для рекламодавців, що дає краще розуміння, як споживачі взаємодіють з рекламою і контентом. Hearst Magazines купила Clevver для роботи в YouTube, запустила для кількох своїх медіабрендів платні клуби.
По доходу жоден з цих проектів не може скласти конкуренцію друкованій рекламі, яка як і раніше приносить дві третини доходу Hearst Magazines. У недавньому дослідженні ROI рекламних кампаній, проведеному Nielsen, найефективнішим міксом названий «пакет читання», тобто діджитал плюс преса.
«Вони є прикладом для нас, і багато в чому ми повторюємо їх шлях. – каже генеральний директор Hearst Ukraine Сергій Мірошниченко. – В Україні журнальний бізнес також є успішним, і приносить значну частку доходу компанії. При цьому у нас так само значно зростає аудиторія і монетизація діджитал ресурсів. В даний час ми володіємо великою базою клієнтів – передплатників наших журналів, відвідувачів наших діджитал ресурсів, учасників наших заходів. І обговорюємо з Hearst, як правильно структурувати бази даних, щоб пропонувати велику персоналізацію партнерам і робити бізнес більш ефективним ».
Сергій Мірошниченко зазначає, що в той же час видавничий будинок в Україні бачить в преміальних нішах неослабний інтерес саме до друкованої продукції. Вона багатьма клієнтами розглядається, як продукт класу люкс, який особливо цінний в світі діджитал, де можна отримати багато всього безкоштовно.
Але в постійно мінливому медіа-ландшафті важливо залишатися адаптивним і не складати яйця в одну корзину. А це Трой Янг і Hearst вміють.
За матеріалами Adweek, Business of Fashion