Довіра до відомих новинних брендів важлива в існуючій ситуації інформаційного переповнення. До таких висновків дійшло дослідження Інституту журналістики Reuters Оксфордського університету.
Дослідники вирішили дізнатися, чи пам’ятають люди назву новинного видання, в якому прочитали ту чи іншу новину. Причому новини подавалися їм трьома шляхами: через пошуковик, через соціальні мережі і нампряму. Через 10-48 годин після контакту з новиною учасників опитали.
Ті, хто заходив на новинний сайт безпосередньо, запам’ятовували назву видання в 81% випадків. Для тих, хто потрапив на новину через пошуковик, цей показник був 37%. Учасники експерименту, яким новина потрапила через соціальні мережі, згадували назву видання в половині (47%) випадків. Що цікаво, молоді читачі з більшою ймовірністю пам’ятали видання якщо потрапляли на них безпосередньо або через соцмережі, а тих, хто має більш високий рівень освіти краще запам’ятовували видання, на які потрапляли за допомогою пошуку.
«Ми побачили, що люди покладаються на” бренди новин “(крім іншого), щоб довіритися тим чи іншим повідомленням», – стверджують дослідники. «Ймовірно, що якщо зв’язок між новинними брендами і користувачами інформації ослабне, загальний рівень довіри людей до новин може почати падати».
Ольга Гук, головний редактор газети “Сегодня” розповідає про стосунки новинного медіабренду і новин: «Ми давно перестали гнатися за новинами, це просто не потрібно. Замість цього ми аналізуємо сотні повідомлень, вибираючи дійсно значущі, які здатні вплинути на наше життя, або найбільш цікаві. І це запам’ятовується людям. Ми систематизуємо, узагальнюємо, пояснюємо, що стоїть за тією чи іншою новиною, а не просто завалюємо читача уривчастими даними. Ми дорожимо репутацією, своїм ім’ям. І за це люди готові платити грошима, часом і увагою ».
В експерименті було досліджено 6811 дорослих британців, які погодилися встановити спеціальний софт на комп’ютери.
Джерело WARC