«Прибирай, зменшуй, інформуй» — таку тактику для роботи з проблемним контентом Facebook використовує з 2016 року, йдеться в офіційному блозі компанії.
Тобто соціальна мережа прибирає пости, які порушують її правила; зменшуєохоплення проблемному контенту, що ці правила не порушує; а також — більше інформує людей про контент.
Детальніше менеджери компанії пояснили, якому контенту штучно зменшують аудиторію.
По-перше, менше людей побачать пости, які незалежні експерти позначать як фейки. Однією з фактчекерських організація, які цим займаються, є агентство Associated Press.
Також Facebook «ріже аудиторію» для публікацій від груп, які поширюють неправдиву інформацію. Крім того, у стрічку новин введена технологія «Click-Gap», яка допомагає «менше показувати у неякісного контенту».
Раніше соціальна мережа анонсувала нові пояснення «Чому мені показують цей пост?», які мають«покращити розуміння і спростити контроль над контентом, який ви бачите від друзів». Натиснувши на три крапки на публікації, користувачі зможуть дізнатись параметри, за якими вона була відібрана у їхню стрічку новин.
Джерело: MediaSapiens