Світовий рекламний ринок зміцнюється, незважаючи на Brexit – прогноз Zenith

Медіаагентство Zenith прогнозує, що у 2016 році світовий рекламний ринок зросте на 4,4% і складе 539 млрд доларів США



Світовий рекламний ринок зміцнюється, незважаючи на Brexit – прогноз Zenith

Про це повідомляє прес-служба мережевої рекламної агенції.

«Ми покращили червневий прогноз на 0,3 відсотка через нові дані від американських телевізійних та соціальних мереж . Прогноз на наступні роки ми також покращили до показників 4,5% у 2017 та 4,6% у 2018 роках», – йдеться в релізі.

Зростання ВВП та витрат на рекламу у світі, 2015-2018 рр. (%)

Світ, Brexit , Східна Європа

Світ

Локомотивами зростання світового рекламного ринку стануть США, Філіппіни та Західна Європа. В США телевізійні мережі показують зростання після минулорічного падіння, завдячуючи рекламі фармацевтичних компаній та товарів щоденного вжитку. Соціальні медіа також пришвидшать зростання з 32% минулого року до 35% цього року.

«Більші, ніж ми очікували, надходження від політичної реклами на Філіппінах під час виборчої кампанії у травні 2016 р. призвели до того, що прогноз для всього азійсько-тихоокеанського регіону зріс до 6,3%. Також ми збільшили очікування від рекламних ринків Західної Європи, перш за все завдяки покращенню ситуації в Бельгії, Фінляндії, Німеччині, Італії, Норвегії, Португалії та Швеції. Загалом рекламний ринок регіону має зрости на 3,6% цього року», – зазначають у Zenith.

Brexit

Агенція прогнозує зростання британського ринку на 5,4% цього року. Наслідки Brexit, як зазначає агенція, стануть очевидними у більш віддаленій перспективі, це може бути як сповільнення розвитку рекламного ринку , так і рецесія.

«А наразі ми можемо лише очікувати менших інвестицій у нові продукти та небажанні споживачів здійснювати дорогі покупки. При збереженні позитивної, хай і сповільненої, економічної динаміки, рекламний ринок Британії і наступного року зросте на 3,4%», – йдеться в релізі.

Східна Європа і Центральна Азія

Конфлікт на Сході України, санкції Заходу проти Росії, падіння цін на нафту та відтік іноземних інвестицій відкинули увесь регіон назад. У 2015 році рекламні витрати у доларовому еквіваленті скоротились на 45% в Україні, на 28% у Білорусі та на 9% у Росії.

За даними Zenith, цього року російський ринок зросте на 4%, білоруський – на 15%, а український стоятиме на місці (у перерахунку на долари). Також регіон «тягтимуть» донизу Азербайджан із скороченням ринку на 12% та Казахстан, де реклама обвалиться на 38%.

«Все це призведе до подальшого скорочення всього регіону на 0,1% цього року , але вже наступного року ми очікуємо зростання на цілих 6,6%, а у 2018 – на 8,1%», – прогнозує агенція.

Середнє щорічне зростання рекламних ринків по регіонах у 2015-2018 рр. (%)

Джерело: Zenith

Східна Європа і Центральна Азія: Азербайджан, Білорусь, Болгарія, Вірменія, Грузія, Естонія, Казахстан, Латвія, Литва, Молдова, Росія, Туреччина, Україна, Узбекистан.

"Розширена" Азія: Південна Корея, Гонконг, Сінгапур, Австралія та Нова Зеландія.

"Швидкісна Азія": В'єтнам, Індія, Індонезія, Китай, Малайзія, Пакистан, Таїланд, Тайвань та Філіппіни.

Як видно з діаграми, тривале падіння характеризує ринки Близького Сходу і Північної Африки, стрімке зростання – «Швидкісну Азію», усталений поступ – решту ринків.

Щодо окремих країн, то в наступні три роки, за прогнозами агенції, топ-8 ринків залишаться на своїх місцях, на одну позицію опуститься Бразилія, а Індонезія увійде в десятку, витиснувши Канаду.

Топ-10 ринків, млн. доларів США, поточні ціни. Курс обміну – середній для 2015 року.

Розподіл рекламних бюджетів між медіа

Реклама в інтернеті і надалі зростає найшвидше серед усіх медіа із середнім показником +14% на рік впродовж наступних трьох років.

«У 2017 році ми чекаємо, що інтернет обжене телебачення, а у 2018 році його частка в "рекламному пирозі" складе 38,6%», – повідомляє агенція.

Типи реклами в інтернеті у 2015-2018 роках у млрд. доларів США

Якщо рекламу в інтернеті розбити за категоріями пристроїв, через які вона потрапляє до споживачів, то реклама на мобільних гаджетах обжене рекламу на настільних комп'ютерах вже у 2017 році. А ще за рік мобільна реклама отримає 60,3% витрачених в інтернеті грошей, отримавши 23,3% від усіх витрат на рекламу в світі.

Розподіл світового рекламного бюджету між різними медіа (%)

Zenith – одне з найбільших медіа агентств у світі, яке працює у 74 країнах. В Україні присутнє з 1996 року, з 2006-го входить у найбільшу в країні рекламну групу Publicis One, з 2008-го – в топ-5 медіа агентств України. У київському офісі Zenith працює більше 60 співробітників. Клієнтами агентства в Україні є L'Oreal, Nestle, Sanofi, Raiffeisen Bank Aval, KOMO та інші національні й міжнародні бренди.

Комментарии
Войдите через социальную сеть
«В Генеральной прокуратуре Украины официально заявили, что пропавший из-под домашнего ареста бывший ректор Налоговой академии Петр Мельник находится в США, в штате Калифорния.»
«В Генеральной прокуратуре Украины официально заявили, что пропавший из-под домашнего ареста бывший ректор Налоговой академии Петр Мельник находится в США, в штате Калифорния.»
«В Генеральной прокуратуре Украины официально заявили, что пропавший из-под домашнего ареста бывший ректор Налоговой академии Петр Мельник находится в США, в штате Калифорния.»
«В Генеральной прокуратуре Украины официально заявили, что пропавший из-под домашнего ареста бывший ректор Налоговой академии Петр Мельник находится в США, в штате Калифорния.»
«В Генеральной прокуратуре Украины официально заявили, что пропавший из-под домашнего ареста бывший ректор Налоговой академии Петр Мельник находится в США, в штате Калифорния.»
 
«Не покладайтеся на власну «редакторську інтуїцію». Ви маєте справу з інформаційними технологіями - і тут керують алгоритми!»
Віталій Гордуз, керівник інтернет підрозділу УМХ
Цифрова реклама у регіональних ЗМІ: як її нарощувати?
Самое читаемое