Вивчення стану розвитку медіа в Україні

Опубліковано дослідження стану розвитку медіа в Україні 2016


Дослідження було проведене у травні-червні 2016 для проекту USAID «У-Медіа», який виконує Інтерньюз, компанією з ринкових досліджень InMind, розмір вибірки 4048, в тому числі не менш ніж 300 респондентів у кожній з 12 областей – Київській, Львівській, Вінницькій, Полтавській, Сумській, Одеській, Миколаївській, Херсонській, Запорізькій, Дніпропетровській, Донецькій та Харківській. Менша кількість респондентів з інших областей була додана для створення загальнонаціональної картини. Інтерв'ю у Донецькій та Луганській областях проводилися на підконтрольних уряду України територіях.
Це дослідження стало можливим завдяки підтримці американського народу через Агенцію США з міжнародного розвитку (USAID). За результати дослідження відповідальність несуть Internews та InMind. Результати дослідження не обов'язково відображають погляди USAID та уряду США.

Ознайомитись з дослідженням

Комментарии
Войдите через социальную сеть
«В Генеральной прокуратуре Украины официально заявили, что пропавший из-под домашнего ареста бывший ректор Налоговой академии Петр Мельник находится в США, в штате Калифорния.»
«В Генеральной прокуратуре Украины официально заявили, что пропавший из-под домашнего ареста бывший ректор Налоговой академии Петр Мельник находится в США, в штате Калифорния.»
«В Генеральной прокуратуре Украины официально заявили, что пропавший из-под домашнего ареста бывший ректор Налоговой академии Петр Мельник находится в США, в штате Калифорния.»
«В Генеральной прокуратуре Украины официально заявили, что пропавший из-под домашнего ареста бывший ректор Налоговой академии Петр Мельник находится в США, в штате Калифорния.»
«В Генеральной прокуратуре Украины официально заявили, что пропавший из-под домашнего ареста бывший ректор Налоговой академии Петр Мельник находится в США, в штате Калифорния.»
 
«Не покладайтеся на власну «редакторську інтуїцію». Ви маєте справу з інформаційними технологіями - і тут керують алгоритми!»
Віталій Гордуз, керівник інтернет підрозділу УМХ
Цифрова реклама у регіональних ЗМІ: як її нарощувати?
Самое читаемое