УАМБ допомагала журналістам в Одесі та Вінниці підвищити якість висвітлення питань енергоефективності та соціального захисту

«Як зберегти тепло в оселі та гроші в кишені» - семінари-тренінги з такою назвою пройшли 28 та 29 вересня в Одесі та Вінниці. Організувати це навчання допомагало Представництво Світового Банку в Україні. У семінарі взяли участь медійники з Одеси, Миколаєва, Херсона, Вінниці та Хмельницького.



УАМБ допомагала журналістам в Одесі та Вінниці підвищити якість висвітлення питань енергоефективності та соціального захисту

У формуванні порядку денного значну роль відіграли результати опитування, що проводилося влітку цього року серед активістів прес-клубів та незалежних журналістських об'єднань. Відповідно, журналісти виходили з потреб аудиторії та розуміння необхідності підвищення власного рівня обізнаності та професіоналізму у цих питаннях, щоб допомагати своїм читачам та глядачам мати повну, компетентну та неупереджену інформацію від експертів про механізми державної підтримки населення в умовах реформування тарифної сфери. А також, про дієві шляхи підвищення рівня енергоефективності та реального зниження витрат домогосподарств на енергоресурси.

З питань, які ставили журналісти перед початком кожного навчального модуля, найбільш поширеними були про «міфи та реальності нарахування субсидій», «як економити на комуналці: практичні поради», «як доступно подавати ці теми для людей», «якими є програми підтримки з боку держави, окрім «теплих кредитів», «нюанси заповнення декларації та інших документів, які потрібно подавати для отримання субсидій», «перспективи підвищення енергоефективності та зменшення втрат у самих постачальників послуг та в мережах постачання теплової енергії», «можливості та специфіка узгодження індивідуальних проектів енергозбереження» та інші.

Олексій Погорелов, генеральний директор Української Асоціації Медіа Бізнесу (стара назва - Українська Асоціація Видавців Періодичної преси): «Тарифи та субсидії - дуже актуальні питання, і від фаховості роботи ЗМІ залежить те, наскільки повно українці зможуть використати допомогу держави. Тут багато міфів та спекуляцій - тому допомога Світового Банку у тому, щоб журналісти змогли розібратися у питаннях та отримати відповіді від дуже кваліфікованих експертів є неоціненною. Обговорюючи на семінарах формати, у яких інформація є корисною для аудиторії та у той самий момент ефективною для рекламодавців, УАМБ, у свою чергу, допомагає ЗМІ підвищувати свою професійність та економічну незалежність, здатність виконувати і свою соціальну місію, і заробляти, дотримуючись стандартів професійної журналістики».

Корисні посилання на найбільш важливі інформаційні ресурси за цією тематикою:

www.teplo.gov.ua

www.energodopomoga.org.ua

www.zhytlo.in.ua

www.merp.org.ua

www.proosbb.info

www.saee.gov.ua

Семінар - це один із серії навчально-просвітницьких заходів, для журналістів, який проводиться за сприяння Представництва Світового банку в Україні в рамках надання технічної допомоги за участі «Програми допомоги в управління енергетичним сектором» (англійською мовою – ESMAP).

© УАМБ

Комментарии
Войдите через социальную сеть
«В Генеральной прокуратуре Украины официально заявили, что пропавший из-под домашнего ареста бывший ректор Налоговой академии Петр Мельник находится в США, в штате Калифорния.»
«В Генеральной прокуратуре Украины официально заявили, что пропавший из-под домашнего ареста бывший ректор Налоговой академии Петр Мельник находится в США, в штате Калифорния.»
«В Генеральной прокуратуре Украины официально заявили, что пропавший из-под домашнего ареста бывший ректор Налоговой академии Петр Мельник находится в США, в штате Калифорния.»
«В Генеральной прокуратуре Украины официально заявили, что пропавший из-под домашнего ареста бывший ректор Налоговой академии Петр Мельник находится в США, в штате Калифорния.»
«В Генеральной прокуратуре Украины официально заявили, что пропавший из-под домашнего ареста бывший ректор Налоговой академии Петр Мельник находится в США, в штате Калифорния.»
 
«Не покладайтеся на власну «редакторську інтуїцію». Ви маєте справу з інформаційними технологіями - і тут керують алгоритми!»
Віталій Гордуз, керівник інтернет підрозділу УМХ
Цифрова реклама у регіональних ЗМІ: як її нарощувати?
Самое читаемое