Передплата: надихаючі результати кампанії на 2 півріччя 2016 року

Літня передплатна кампанія в цьому році показала чудові результати, яким радіють усі причетні – як видавці, так і фахівці ДП «Преса» та «Укрпошта» (тобто основні провайдери цієї послуги в Україні). Перш за все, приводом для позитиву є факт: українці хочуть читати, і найбільше – місцеву пресу. Зростання передплатного тиражу місцевих видань України (обласних, міських, міськрайонних і районних газет і журналів) станом на 1.07.2016 у порівнянні з початком року – +1,2%. При цьому передплата на видання загальнодержавної сфери розповсюдження і книг зменшилася на 3,5%.



Передплата: надихаючі результати кампанії на 2 півріччя 2016 року

Друга чудова новина полягає у тому, що середня насиченість передплати в розрахунку на одну сім'ю складає 0,73 видання.

Аналізуючи результати передплати на 2 півріччя 2016 року, надані ДП «Преса» та УДППЗ «Укрпошта», виділяємо ще два важливі показники.

Один – що у загальній кількості видань України, що розповсюджуються в ІІ півріччі 2016 року за передплатним каталогом, газети займають 39%, журнали 60%, книги та електронні видання – до 1%.

Другий – що питома вага передплатних тиражів загальнодержавних, місцевих і зарубіжних видань у загальному тиражі на ІІ півріччя 2016 року становить:

-загальнодержавних видань – 60%;

-місцевих видань – 40%;

-зарубіжних видань – 0,02%.

В чому важливість цих позитивних ознак?

У тому, що вперше за часи після анексії Криму та окупації частини наших східних територій ми бачимо не тільки стабілізацію тиражів, але й невелике зростання. Так, Ігор Лисенко, керівник відділу роботи з тиражем медіа групи «Автоцентр», яка входить до Українську Асоціацію Медіа Бізнесу (стара назва – УАВПП, Українська Асоціація Видавців Періодичної Преси), зазначає: «Аналізуючи свої результати, ми бачимо, що аудиторія, яка передплачує пресу сьогодні, практично не змінює свою географію. Але у великих містах є незначне зростання. Аналізуючи, куди переїхав передплатник з АР Крим та Донецька з Луганськом, приходимо до висновку, що він або припинив бути передплатником, або, освоївшись на новому місці проживання, нарешті оформив передплату». Скоріш за все, саме це ми і бачимо у позитивних результатах літньої передплатної кампанії.

Окремо хочеться зупинитися на передплаті онлайн – сучасному сервісі, який дозволяє оформити передплату так само легко, як сплатити за комунальні послуги.

Видавці, об'єднані у до Українську Асоціацію Медіа Бізнесу (стара назва – УАВПП, Українська Асоціація Видавців Періодичної Преси), зазначають: «Попри зручності, динаміка передплати онлайн дуже слабка – як на друковані, так і на електронні видання. Навіть незважаючи на те, що вартість електронної версії майже завжди є суттєво меншою від вартості передплати на друковане видання, кількість передплат саме на електронне видання є в декілька разів меншою від кількості передплат на друковане видання».

Оскільки цей сегмент розвивається, Українська Асоціація Медіа Бізнесу звела для зручності видавців у таблицю контакти усіх відомих нам агенцій, які пропонують послугу оформлення передплати он-лайн (див.нижче). Якщо ми когось пропустили – просимо надати нам інформацію, і ми доповнимо цю таблицю.

Агенції, які пропонують послугу передплати онлайн

Назва агенції з передплати

Сайт агенції

Блиц-Пресса

http://www.blitz-press.com.ua/instruction_zakaz

Власна справа

http://pressa.vlasnasprava.info/

Джорналз

https://journals.ua/

ДП Преса

http://presa.ua/

Информационная служба мира

http://www.ism.com.ua/catalogue.php

КМД УДППЗ "Укрпошта"

http://poshta.kiev.ua/subscr.php

kss

http://www.kss.kiev.ua

Портмоне

https://www.portmone.com.ua/r3/uk/terminal/periodical

Прес рідер

http://www.pressreader.com/catalog

Прес центр

http://www.prescentr.kiev.ua/

SmartPress

http://smartpress.com.ua/

Джерело: УАМБ (Українська Асоціація Медіа Бізнесу)

Передплата в Україні 2013 - 2016

Групи періодичних видань

Разовий тираж видань (тис.примірників)

2013

2014

2015

2016

на 01.01.13

на 01.07.13

на 01.01.14

на 01.07.14

на 01.01.15

на 01.07.15

на 01.01.16

на 01.07.16

Всього періодичних видань

16469,27

16801,76

16119,36

13502,36

11822,31

11312,96

10569,27

10394,57

Газети та журнали України

10014,71

10419,5

10046,2

8197,87

7589,02

6908,81

6438,02

6214,79

Місцеві видання

6434,07

6365,36

6055,9

5294,1

4226,54

4401,11

4128,62

4177,89

Газети та журнали інших країн

20,49

16,91

17,27

10,39

6,75

3,04

2,63

1,9

Джерело: ДП "Преса"

© УАМБ

Комментарии
Войдите через социальную сеть
«В Генеральной прокуратуре Украины официально заявили, что пропавший из-под домашнего ареста бывший ректор Налоговой академии Петр Мельник находится в США, в штате Калифорния.»
«В Генеральной прокуратуре Украины официально заявили, что пропавший из-под домашнего ареста бывший ректор Налоговой академии Петр Мельник находится в США, в штате Калифорния.»
«В Генеральной прокуратуре Украины официально заявили, что пропавший из-под домашнего ареста бывший ректор Налоговой академии Петр Мельник находится в США, в штате Калифорния.»
«В Генеральной прокуратуре Украины официально заявили, что пропавший из-под домашнего ареста бывший ректор Налоговой академии Петр Мельник находится в США, в штате Калифорния.»
«В Генеральной прокуратуре Украины официально заявили, что пропавший из-под домашнего ареста бывший ректор Налоговой академии Петр Мельник находится в США, в штате Калифорния.»
 
«Не покладайтеся на власну «редакторську інтуїцію». Ви маєте справу з інформаційними технологіями - і тут керують алгоритми!»
Віталій Гордуз, керівник інтернет підрозділу УМХ
Цифрова реклама у регіональних ЗМІ: як її нарощувати?
Самое читаемое