Досвід La Presse+: реклама

Я цілий день працював разом з командою топ-менеджерів La Presse +, і тепер бачу картину повністю – чому це видання, поза сумнівом, є найбільш успішним прикладом трансплантації газетного контенту на технології iPad. Я хочу поділитися своїми враженнями та висновками, систематизувавши їх у п’ять матеріалів. Цей – третій. У ньому – про створення інновативної реклами, спеціальним чином підігнаної під потреби користувачів планшетів.



Досвід La Presse+: реклама

Процес тестування нового типу реклами включаВ в себе як тести на рухи очей, так і поведінкові реакції читачів

LA PRESSE+ пропонує Рекламодавцям різні формати для роботи з виданням

Рекламодавці LA PRESSE+ отримують «набір для творчості»

Від самого початку реклама у La Presse+ мала унікальність, побудовану на властивостях планшетів як засобу для комунікації – щоб дозволити користувачам мати взаємодію з контентом, який описує продукцію, яка продається. Це розмова про те, як зробити ваші пальці щасливими! Команда La Presse+ створила серію рекламних форматів, які були чим завгодно, окрім нерухомих макетів. Користувач міг «пробігти пальцями», наприклад, по автомобілю та змінити його колір або погортати каталог, обираючи маршрут для подорожі.

Команда також знала, що рекламні агенції не були готовими надавати рекламу такого типу. Отже, видання мало винайти це самостійно і створити каталог різних варіантів для своїх клієнтів.

Я говорив із Жан-Шарлєм Роча (Jean-Charles Rocha), який був залучений із своєю командою у цей процес ще до старту La Presse+, і який тепер очолює департамент стратегії і продажів реклами для клієнтів Nuglif (підрозділ La Presse, який здійснює нагляд за процесами комерціалізації, поточною діяльністю та впровадженням платформи La Presse+).

Продовжуючи тему охоплення та залучення, що лежить в основі продукту La Presse+, команда знала, що неодмінно мають бути варіанти залучення і посилення взаємодії між читачем та рекламою. Відповідно, з'явилися звичайна реклама, додаткові варіанти реклами та спеціальні брендовані випуски (насичені нативним контентом із дуже високим рівнем залучення аудиторії).

Але до того, як команда змогла рухатися далі, були проведені дослідження щодо інновативної реклами – не лише щоб записати, як очі рухаються по рекламі на екрані планшету, але також щоб дізнатися, якою є реакція особи, яка бачить рекламу. «Мова тіла, емоції були дуже важливими для нас у період проведення тестувань», - сказав мені Жан-Шарль.

Як і очікувалося, інтерактивність вносить гігантські відмінності у те, яким чином читач залучається у взаємодію з рекламою. Якщо інтерактивність відсутня, залучення тривало 3,4 секунди, простенька взаємодія збільшувала цей час до 4,6 секунд, а відео-аудіо спричинювало стрибок до 9,1 секунди. Причому для багатоваріантної інтерактивності час взаємодії складав 9,2 секунди.

Ідея полягала у тому, щоб продовжити процес сторітеллінгу через рекламний формат. Щоб і колектив видання, і рекламодавці були певними, що користувачі залучені та отримують задоволення не тільки читаючи традиційні сторітелінгові матеріали, у новинах та інших елементах видання, але також і у рекламі. Інновативна реклама одразу показала себе найкращим чином: 56% респондентів висловили задоволення, зазначивши, що їм дуже сподобалася ця реклама.

Формати

Одразу після того, як була розроблена концепція, наступним кроком стало створення елементів, які б полегшили виробництво реклами. Були створені наступні формати:

Преміум — Ексклюзивні формати, які дозволяють рекламодавцю виділитися, позиціонуючи себе на першому екрані кожного розділу (окрім розділу А – Новин).

Домінування — Формати з високим впливом, які забезпечують максимальну увагу читача, займаючи від 50 до 100% площі екрану.

Присутність — Найменші формати, які пропонують близьке розташування до іншого контенту.

Коли це було зроблено, вони повернулися у лабораторію, щоб розробити приклади такої реклами. Було створено близько 1500 рекламних проявів, а 26 інтерактивних програмних продуктів були перероблені. Після цього розпочалося тестування із залученням представників креативних агенцій, які затвердили до поширення Набір Креативних Інструментів та робочі матеріали. Понад 600 осіб було залучено у навчальні сесії.

Оригінал цієї публікації – тут: http://garciamedia.com/blog/la_presse_a_success_story_part_3_the_advertising




Комментарии
Войдите через социальную сеть
«В Генеральной прокуратуре Украины официально заявили, что пропавший из-под домашнего ареста бывший ректор Налоговой академии Петр Мельник находится в США, в штате Калифорния.»
«В Генеральной прокуратуре Украины официально заявили, что пропавший из-под домашнего ареста бывший ректор Налоговой академии Петр Мельник находится в США, в штате Калифорния.»
«В Генеральной прокуратуре Украины официально заявили, что пропавший из-под домашнего ареста бывший ректор Налоговой академии Петр Мельник находится в США, в штате Калифорния.»
«В Генеральной прокуратуре Украины официально заявили, что пропавший из-под домашнего ареста бывший ректор Налоговой академии Петр Мельник находится в США, в штате Калифорния.»
«В Генеральной прокуратуре Украины официально заявили, что пропавший из-под домашнего ареста бывший ректор Налоговой академии Петр Мельник находится в США, в штате Калифорния.»
 
«Не покладайтеся на власну «редакторську інтуїцію». Ви маєте справу з інформаційними технологіями - і тут керують алгоритми!»
Віталій Гордуз, керівник інтернет підрозділу УМХ
Цифрова реклама у регіональних ЗМІ: як її нарощувати?
Самое читаемое