Той, хто песимістично оцінює майбутнє місцевих новин, втрачає можливості для великих інновацій

Чи є перспективи місцевих цифрових новин такими ж похмурими, як прогнозує низка останніх аналітичних звітів? Чи, може, аналітики просто дивляться у дзеркало заднього огляду?



Той, хто песимістично оцінює майбутнє місцевих новин, втрачає можливості для великих інновацій


Том Грюбісіч (Tom Grubisich, @TomGrubisich) веде колонку "Нові новини" для видання Street Fight. Він є директором редакції гіперлокальної новинної мережі «Місцева Америка» (Local America), і працює над книгою про історію, теперішнє та майбутнє міста Чарльстон (Charleston, S.C.).


Нещодавно я говорив про це із Расті Коатсом (Rusty Coats), виконавчим директором Консорціуму Місцевих Новин (Local Media Consortium), який фокусується на цифрових новинах. До консорціуму входять 75 місцевих медіа компаній, включно з газетами, мовниками та "новими гравцями". Їх новим членом є видавництво Tribune Publishing яке нещодавно здійснило ребрендінг та перетворилося на "tronc" — чия національна мережа щоденних видань включає Chicago Tribune та Los Angeles Times.

Дружина Коатса - Жанет (Janet) - керує консалтинговою компанією Coats2Coats, яка показує видавцям, великим та маленьким, як бути успішними у світі цифрових місцевих новин, що змінюється безперестанку. Ось що розповів Расті Коатс, відповідаючи на мої запитання.

Один з прогнозів для місцевих новин, що добре протвережує, прозвучав у Аналітичному звіті Reuters Institute щодо цифрових новин у 2016 році — він включав до себе дані з міжнародного дослідження, у якому йшлося, що і жінки, і чоловіки визначають для себе місцеві новини як категорію новин номер один. Отже, читачі, вочевидь, як і раніше є зацікавленими. Можливо, нещодавно опубліковані дані прогнозів надто похмурі?
Адже ті дослідження вивчали новинні медіа – зокрема місцеві – з точки зору, скоріше, того, як це було, аніж того, що у найближчому майбутньому.

Бізнес модель для місцевих новин була дуже простою, коли на ринку було одне видання та три телевізійні станції, і не було ані інтернету, ані мобільних пристроїв, ані соціальних медіа. Сьогодні ситуація набагато складніша (м'яко кажучи), але естафету приймають нові бізнес моделі, розумні редакції фокусуються на ключових тематиках у більшому ступені, аніж пропонують широкий вибір контенту у стилі «інформаційного буфету», а доходи трансформуються у дещо набагато більш цікаве, аніж стара бінарна система реклама/передплата (для газет) чи телевізійна мантра плям і точок.

Необхідно, дійсно, перетерти усе на пісок, щоб бути успішним у сфері місцевих новин.

Чи Консорціум місцевих новин (LMC) стурбований новими змінами, які вніс Facebook у алгоритм формування Стрічки Новин (News Feed), що надає більше ваги персональним подіям людей (наприклад, таким, як перші кроки малюка) і менше – новинам, які публікують видавці?
І так, і ні. Відповідь щодо розповсюдження контенту і те, яким чином місцеві медіа перетинаються з великими платформами – все частіше «і так, і ні». Нещодавно ми опублікували «Білу книгу з розповсюдження контенту», роз'яснюючи нашим членам широту можливостей та стратегій, які вони мають прийняти щодо Facebook, Apple News, Google Newsstand та інших. Консорціум LMC не має єдиної позиції щодо цього. До нашого складу входять 75 медіа компаній і понад 1700 місцевих сайтів, отже, є багато різних думок у цьому міксі. Наші члени отримують багато трафіку з Facebook, дехто дуже серйозно використовує Instant Articles, а деякі уникають цього, а ще хтось все ще оцінює для себе цю можливість.

Те, що Facebook робить зі своїм алгоритмом – це їх справа. Хвилюватися щодо алгоритмів – це те саме, що хвилюватися щодо погоди цього літа: почекайте деякий час – і усе зміниться.

Маючи 1.5 мільярда користувачів, Facebook надає видавцям потенціал гігантського охоплення аудиторії для історій, які вони просувають. Але читачі, які приходять на новинні сайти з Facebook, зазвичай не є настільки ж залученими як ті, які приходять безпосередньо на сайт. Якими є ризики збільшення аудиторії за допомогою Facebook та інших соціальних платформ?
Звісно. Кращий аналіз цього наводить Джон Неррман у своїй статті у The New York Times "Онлайн медіа проходять випробування тоді, коли соціальні платформи приходять у місто". Вона відображає факт, що великі платформи – це меч з двома гострими лезами.

Деякі з прогнозів майбутнього місцевих новин звертають увагу на посилення блокування реклами, яке нещодавно отримало новий поштовх від Apple iOS 5.0 для її смартфонів. Як Консорціум LMC оцінює цю тенденцію?
Наприкінці 2015 року ми видали «Збірку з питань блокування реклами», яка охоплює усі наслідки для наших членів та пропонує деякі тактики для видавців. Я вважаю, що це буде і надалі зростати, і Американська газетна асоціація (NAA) правильно зробила, що звернулась до Федеральної торгівельної комісії (FTC) з проханням провести розслідування щодо діяльності компаній, які блокують рекламу, примушуючи видавців бути «білими та пухнастими». Для цифрового видавництва це нагадує дії мафіозі, які змушували бакалійників платити за те, щоб їх «гроші були захищеними».

Щоправда, як зазначено у нашій збірці, видавці несуть певну відповідальність за те, чому користувачі завантажують програми, які блокують рекламу. Багато сайтів є громіздкими, повільно завантажуються та іноді інфіковані програмами третіх осіб, які збирають дані. Ми мусимо очистити наші сайті від цього, зробити так, щоб вони завантажувались швидко і надавали змістовну, значущу контекстну рекламу. Ми також маємо бути чесними зі своєю аудиторією, що у той чи інший спосіб, вони мусять платити за контент.

Яку найбільш важливу опцію додав Консорціум місцевих новин, щоб привернути більше уваги з боку медіа байєрів?
Дані. Ми зробили структуру даних у вигляді шарів у відповідності до нашого інвентарю, щоб покупці могли купувати точніше відібрані сервіси для охоплення преміальних аудиторій.

За два місяці Консорціуму LMC буде три роки. Яких показників ви досягли?
Ми розпочали свою роботу у 2013 році, і з того часу кількість компаній у нашому складі зросла з 32 до 75. Згідно даних компанії comScore, наше охоплення зараз сягає 151 мільйони унікальних, не дублюючих ся, користувачів на місяць. За результатами вимірювань ми є п'ятою найбільшою новинною структурою. Коли ми розпочали, у нас не було жодного партнера, а цей рік ми завершимо із понад 20 компаніями, які надають кращі у своєму класі платформи та можливості усім нашим членам — від великих медіа компаній до дуже маленьких. Ми зросли з платформи обміну місцевими новинами (LMC Exchange) до мультимільйонного концерну та сподіваємося, що подвоїмо у 2016 результати 2015 року.

Ми працюємо над розробкою серйозних інновацій у контенті та рекламі, щоб краще служити своїм користувачам, і міжнародні концерни пропонують приєднатися до нас або скопіювати нашу модель. Але найвищим досягненнями LMC є доведення, що місцеві медіа компанії можуть працювати разом, робити інновації разом, ділитися кращими практиками та вирівнювати свій колективний масштаб, щоб створювати нові можливості. І робити все це у інклюзивному дусі «одна компанія, один голос». Як людина, яка у новинному бізнесі вже 25 років, можу зазначити, що це є визначним. Гадаю, що це дещо, упущене у дослідженнях, які я процитував раніше.

Оригінал цієї публікації – тут: http://streetfightmag.com/2016/07/14/local-media-consortium-says-gloom-sayers-miss-big-changes-in-local-news/

Комментарии
Войдите через социальную сеть
«В Генеральной прокуратуре Украины официально заявили, что пропавший из-под домашнего ареста бывший ректор Налоговой академии Петр Мельник находится в США, в штате Калифорния.»
«В Генеральной прокуратуре Украины официально заявили, что пропавший из-под домашнего ареста бывший ректор Налоговой академии Петр Мельник находится в США, в штате Калифорния.»
«В Генеральной прокуратуре Украины официально заявили, что пропавший из-под домашнего ареста бывший ректор Налоговой академии Петр Мельник находится в США, в штате Калифорния.»
«В Генеральной прокуратуре Украины официально заявили, что пропавший из-под домашнего ареста бывший ректор Налоговой академии Петр Мельник находится в США, в штате Калифорния.»
«В Генеральной прокуратуре Украины официально заявили, что пропавший из-под домашнего ареста бывший ректор Налоговой академии Петр Мельник находится в США, в штате Калифорния.»
 
«Не покладайтеся на власну «редакторську інтуїцію». Ви маєте справу з інформаційними технологіями - і тут керують алгоритми!»
Віталій Гордуз, керівник інтернет підрозділу УМХ
Цифрова реклама у регіональних ЗМІ: як її нарощувати?
Самое читаемое