Одного разу великим українським кіновиробникам запропонували потроху скинутися і спільними зусиллями створити профільне ЗМІ, яке розповідало б про розвиток і досягнення вітчизняного кінематографа. Ідею зустріли з ентузіазмом, але коли дійшло до справи (точніше, до грошей), кількість потенційних інвесторів різко скоротилася. Інша справа рекламісти і маркетологи: запропонував Андрій Федорів створити видання, яке розповідає про круті агентства і кейси, і ось, будь ласка – 18 осіб скинулися по $ 1000, і на ринку з’явилося нове ЗМІ під назвою SPOM.

Творці видання обіцяють ретельно відбирати найкрутіші молоді агентства України і розповідати про них, а також створювати мультимедійні проекти в партнерстві з іншими ЗМІ і тими які працюють на ринку компаніями. Мета проекту – підштовхнути креативну індустрію країни до якісних змін.
Детальніше про принципи і завдання SPOM можна почитати на сайті, я ж покажу вам тих, хто не побоявся інвестувати в створення нового медіа:

Spom, реклама, Андрей Федорив, Дмитрий Деркач, Павел Вржещ

Тому що країна повинна знати героїв в обличчя!
Сподобалася ідея? Наскільки я розумію, можливість стати інвестором нового ЗМІ ще є.

Фото – spom.com.ua

Джерело: МедіаНяня